Campanii publicitare generate de computere

In 2016 o firma de publicitate din Japonia a uimit o lume intreaga cand a prezentat noul creative director al companiei: un robot cu inteligenta artificiala. Avand la dispozitie doar date vechi de la campanii de publicitate din trecut creative directorul a reusit sa faca poate cea mai buna si mai targetata reclama la un produs. Ca sa vada daca intr-adevar e bun de ceva robotul, sefii companiei au angajat si un om sa faca acelasi tip de spot publicitar. Ambele spoturi au fost difuzate la tv si clientii au votat care era mai bun, fara sa stie ca unul era produs de un robot. A castigat spotul produs de om, dar cu doar 54 de procente fata de 46 de procente, in cazul reclamei facuta de robot. Robotul a procesat cantitati uriase de date intr-un timp scurt, a stiut ce sa aleaga, cum sa foloseasca datele pentru a indentifica trenduri si a putut oferi sugestii de imbunatatire a unei campanii publicitare. Nimeni nu realizeaza inca, insa noua tehnologie publicitara este un player major in campaniile publicitare. Facebook are deja reclame online care targeteaza clientii si publicul tinta cu ajutorul inteligentei artificiale si a unui super computer.

FacebookGoogle+Twitter

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *